G-Blog
Ghöz | SnGhome.UK
天陰陰又落雨 最好就係邊度都唔好去
有妳的每一天 就是最好的每一天
正所謂一波未平一波又起 九月尾英倫之旅尚未出發 新一波又開始籌備中 唔好意思世界末日又要延遲兩個月喇
廿年前的一咬 開始了今世的無憾