好耐冇去東涌營喇
不過今晚柒街食
去到 camp site 放低包袱
然後就去三聖買海鮮食海鮮
食飽返到去繼續飲飲食食
直到瞓覺
轉移手術進度緩慢
睇嚟隻 hard disk 真係就快唔得
搬 data 好慢⋯⋯
穢土轉生
其實好應該換機
但為咗將來三五七年發展
配合返個進度
暫時捱多一兩年啦
今次工程測試過係可行嘅
普通使用應該冇問題
如果要做啲 heavy duty 的話
就用部 MacBook Air 啦
Plan B 失敗
失敗原因係硬件太舊
本身隻 iMac 又已經更新唔到最新版本
大部份軟件都陸續開始不對應
就算科水都安裝不能
又係食之無味棄之可惜嘅例證
初步草擬咗啲方案
暫時偏向係添置個外置硬碟
安裝個 Windows11 頂多一兩年先
咁係最低成本最高效益嘅方法

