穢土轉生

其實好應該換機
但為咗將來三五七年發展
配合返個進度
暫時捱多一兩年啦
今次工程測試過係可行嘅
普通使用應該冇問題
如果要做啲 heavy duty 的話
就用部 MacBook Air 啦

Plan B 失敗

失敗原因係硬件太舊
本身隻 iMac 又已經更新唔到最新版本
大部份軟件都陸續開始不對應
就算科水都安裝不能
又係食之無味棄之可惜嘅例證
初步草擬咗啲方案
暫時偏向係添置個外置硬碟
安裝個 Windows11 頂多一兩年先
咁係最低成本最高效益嘅方法