原本計畫係放棄 Light Room
但試咗其他軟件後發現好唔慣
同埋用緊果隻 iMac 太老行唔到啲新嘢
於是轉行 Plan B
諗咗條屎坑轎用七日免費漏洞
反正我每次都只係用三五七日
最多係麻煩少少又cut又reg多幾次
好過嘥錢浪費丫
試用一個月
暫時感覺係⋯⋯
部 iMac 慢到就嚟死
2016年嘅腦用咗接近十年
好似真係有少少過份⋯⋯
Goodbye Light Room
用慣咗真係唔係好想轉用其他軟件
奈何佢食水太深要每個月比百幾二百蚊
我又唔係會日日用
只係一年先用果兩三四次執吓相
如果佢一次過收三四百蚊我都會諗諗嘅
又話好凍
好似話係今次冬季以來最凍嘅週末
但係感覺上都唔係好凍啫
等我哋仲諗住喺屋企打個邊爐添

