好耐冇去苐尾牛扒
估唔到仲喺度
仲要係排哂隊果隻
有種懷念的味道
Upgrade or Replace
有啲糾結
係咪應該買返一模一樣同款呢?
定係買支唔同 model 玩吓呢?
但呢支又好實際好啱用喎!
不過買返同一支好似又有啲戇居
又如果買另一支用落唔就手又有啲煩
問長問短
Claim 保險真係好煩
煩都唔緊要
最慘係煩完之後未必一定 claim 到⋯⋯
拎去整不如買過支
之前跌壞咗支鏡
上網查過維修費起碼要八百至千二
如果平平哋 bid 過支都係大約千五至二千
答案好明顯⋯⋯

