用慣咗真係唔係好想轉用其他軟件
奈何佢食水太深要每個月比百幾二百蚊
我又唔係會日日用
只係一年先用果兩三四次執吓相
如果佢一次過收三四百蚊我都會諗諗嘅
又話好凍
好似話係今次冬季以來最凍嘅週末
但係感覺上都唔係好凍啫
等我哋仲諗住喺屋企打個邊爐添
重遊舊地
好耐冇去苐尾牛扒
估唔到仲喺度
仲要係排哂隊果隻
有種懷念的味道
Upgrade or Replace
有啲糾結
係咪應該買返一模一樣同款呢?
定係買支唔同 model 玩吓呢?
但呢支又好實際好啱用喎!
不過買返同一支好似又有啲戇居
又如果買另一支用落唔就手又有啲煩

