Ghöz | SnGhome.UK
又回到原點 繼續慢慢休養
瞓咗五晚醫院 今晚終於可以返屋企了
好似已經受到控制 明晚應該可以出院
報告出咗 炎症指數降返到廿幾 雖然都係高但隻抗生素有效 預計星期四晚縫合傷口