Ghöz | SnGhome.UK
好似已經受到控制 明晚應該可以出院
報告出咗 炎症指數降返到廿幾 雖然都係高但隻抗生素有效 預計星期四晚縫合傷口
情況仍然係等待階段 要等抽血驗完睇吓份報告先知下一步可以點做
近排經常出入醫院 到咗咁嘅年紀都屬於好正常 當然冇病冇痛健健康康就最好啦