Ghöz | SnGhome.UK
情況仍然係等待階段 要等抽血驗完睇吓份報告先知下一步可以點做
近排經常出入醫院 到咗咁嘅年紀都屬於好正常 當然冇病冇痛健健康康就最好啦
卒之突然又要入廠 雖然要入廠 但起碼冇發燒了
持續接近兩星期 低燒又停吓冇事 又再燒吓又停吓 醫生又未知原因