Ghöz | SnGhome.UK
卒之突然又要入廠 雖然要入廠 但起碼冇發燒了
持續接近兩星期 低燒又停吓冇事 又再燒吓又停吓 醫生又未知原因
康復進展緩慢 今日都係有燒 仍然有待觀察
叫人做嘢但唔知自己想點 咁即係想點?