一波三折終於收到喇
比想像中大件同重
初步觀察都幾企理
實際就要擇個吉日開嚟玩吓先知掂唔掂喇
康復進度緩慢但正常
今日去拆線同埋洗傷口
傷口有發炎同埋有朧
所以引致發燒🤒
詛咒Table
好似每次砌呢張枱嘅時候都會有事發生
最嚴重係第一次開工時就要入廠
呢張枱係咪受到詛咒?
休養週末
呢兩晚都在敏感中渡過

Ghöz | SnGhome.UK
一波三折終於收到喇
比想像中大件同重
初步觀察都幾企理
實際就要擇個吉日開嚟玩吓先知掂唔掂喇
今日去拆線同埋洗傷口
傷口有發炎同埋有朧
所以引致發燒🤒
好似每次砌呢張枱嘅時候都會有事發生
最嚴重係第一次開工時就要入廠
呢張枱係咪受到詛咒?
呢兩晚都在敏感中渡過