Ghöz | SnGhome.UK
喺醫院時好地地 但今日就發燒 唔知係冇開冷氣熱親 定係屋企環境有問題呢?
醫生話冇問題可以出院 拆埋最後條喉 下晝便返屋企休養
手術後第二天 進展良好(醫生係咁講) 但病人話好頂 因為放唔到屁💨痾唔出屎💩
今朝面色明顯比琴晚剛完成手術時好啲 晏晝拔除尿喉同埋唔駛吊鹽水了 可以自己落床去廁所 慢慢行吓都冇問題