Ghöz | SnGhome.UK
一年一度仲可以攪多幾多次? 下次仲有幾多人出席?
又捱過一星期
每天都在執屎 執到有啲悶了
真係激 L 死 都唔知點解會有人攞隻 Production Server 嚟玩 玩到炒咗起唔返 係咪想攬炒