舊同事午餐聚會

原來不知不覺離開科大已經廿二年
今日晏晝lunch搭單可以同科大舊同事飲茶
雖然唔算好熟但見返面都好開心
傾返其他舊同事去向都有點感觸

頂埋呢幾年

都唔明係乜嘢準則
Specialist 同 Technician 係點分工嘅呢?
成日唔見人匿埋瞓覺
答email一塌糊塗嘅人又可以升做 CT1
其實都唔係第一次
之前要一個做 development 嘅人升做 ACO
要做埋 infrastructure 卒之攪到亂七八糟
真係莫名其妙
不過都係唔好厚多士
靜靜地逗份人工做好自己嘢就算喇