成間公司好似冇乜方向咁
不過都唔係問題
比我 hea 多兩三年就得喇
無間
距離下次出發仲有四個多月
係時候又要計劃吓再下個旅程了
ESSO Smiles
張卡一早都知有問題
之前一路都懶得攪
今日終於屎忽痕打電話去攪攪佢
終於都攪番掂喇
Ciao
感覺彷彿身邊戰友一個一個離去
或者已經離去或者將會離去⋯⋯

Ghöz | SnGhome.UK
成間公司好似冇乜方向咁
不過都唔係問題
比我 hea 多兩三年就得喇
距離下次出發仲有四個多月
係時候又要計劃吓再下個旅程了
張卡一早都知有問題
之前一路都懶得攪
今日終於屎忽痕打電話去攪攪佢
終於都攪番掂喇
感覺彷彿身邊戰友一個一個離去
或者已經離去或者將會離去⋯⋯