執包袱進度緩慢
基本上係未開始
只係準備緊拍攝用品及差電
但明明都未開始執嘢
感覺上總是好似帶少咗啲嘢咁
不過唔緊要
去日本之嘛
冇帶咪買囉?
本季第二課
今日收工後又去跑一跑
不過今天狀態差過上星期
跑返同等份量但對腳就好似重到加咗鉛咁
幾經辛苦先跑夠
距離去法國還有兩個月
希望趕得切操返起啲體能啦
仲未開始執行李
仲有四日便出發
但得返三晚執行李
希望唔好帶漏嘢啦
倒數五天
仲有五日
要準備的到準備好了
希望呢幾日順順利利啦
部360攝影機開始上手了
不過用落發覺畫質強差人意
只是新技術幾好玩幾方便
如果過多兩代應該可以提升質素呱

