明天出發

終於到咗星期五
過埋今天
明天便可以放假去玩lu
今個星期都算安穩渡過
收工回家後便開始執包袱
其實就冇乜嘢執
只係執啲衫褲鞋襪入喼
只係執啲拍攝用品比較麻煩
要之前差好電同檢查操作良好
順利執好哂所需用品後便沖涼瞓覺
明天一早天未光四點半便要出門去機場了

硬係覺得帶漏嘢

執包袱進度緩慢
基本上係未開始
只係準備緊拍攝用品及差電
但明明都未開始執嘢
感覺上總是好似帶少咗啲嘢咁
不過唔緊要
去日本之嘛
冇帶咪買囉?

本季第二課

今日收工後又去跑一跑
不過今天狀態差過上星期
跑返同等份量但對腳就好似重到加咗鉛咁
幾經辛苦先跑夠
距離去法國還有兩個月
希望趕得切操返起啲體能啦