終於到咗星期五
過埋今天
明天便可以放假去玩lu
今個星期都算安穩渡過
收工回家後便開始執包袱
其實就冇乜嘢執
只係執啲衫褲鞋襪入喼
只係執啲拍攝用品比較麻煩
要之前差好電同檢查操作良好
順利執好哂所需用品後便沖涼瞓覺
明天一早天未光四點半便要出門去機場了
硬係覺得帶漏嘢
執包袱進度緩慢
基本上係未開始
只係準備緊拍攝用品及差電
但明明都未開始執嘢
感覺上總是好似帶少咗啲嘢咁
不過唔緊要
去日本之嘛
冇帶咪買囉?
本季第二課
今日收工後又去跑一跑
不過今天狀態差過上星期
跑返同等份量但對腳就好似重到加咗鉛咁
幾經辛苦先跑夠
距離去法國還有兩個月
希望趕得切操返起啲體能啦
仲未開始執行李
仲有四日便出發
但得返三晚執行李
希望唔好帶漏嘢啦

