住咗接近十年
其實都好少會去鯉魚門入面行吓
反而揸車去流浮山或者布袋澳就試過幾次
於是今天起身後便去行吓
懷緬一吓舊屎
雖然好多地方已經返新過
不過個地方仍然依稀有點印象
好似個碼頭仔同天后廟
細個果時都有去過
但今非昔比地方依舊人面全非
行吓玩吓食吓又過咗個星期日
女皇回歸
玩咗兩個禮拜
終於都整到比較啱心水喇
雖然不算十全十美
但用有限成本製作滿意嘅設備
都幾有成功感嘅
本來今天諗住整埋個蚊紗網
但今天有點懶惰
用唔夠料做藉口
留返得閒買夠料先繼續啦
女皇今晚回歸
要結束兩晚大字形瞓覺嘅姿勢了
又 Training
琴日放完假
今日又到 Training
聽日又放兩日假
真係爽丫丫
攪咗成個星期
最後發現 Mojave 係唔可以安裝落去 Apple RAID 嘅 Volume
唔知其他 RAID 得唔得
不過就因為 Mojave 太新
新到係 2018 年 9 月 25 日先出
所以搵到嘅資料不多
但 upgrade 行動已經完成
最終都係 upgrade 咗落去 internal 隻 Fusion Drive
雖然用唔到隻超快 SSD 裝置
但用到最新版 macOS 同埋 upgrade 咗 Final Cut Pro
都總算有交代了
補假都好忙
今天又補假
一早車女皇返工
然後去咗驗車
跟住去觀塘運輸署造國際車牌
原來觀塘咁少人
唔洗排隊十五分鐘就攪掂
下次都去觀塘攪續牌先
攞咗國際車牌後便返屋企
繼續進行系統升級工程
依然有點阻滯
於是把心一橫索性將原本個內置 hard disk upgrade
因為都已經測試好哂
所有嘢都試過冇問題
所以都好放心咁升上去喇
下午又再開車出去尖沙咀
接咗女皇然後便去機場
送機後便開始一個人的兩晚了

