好耐冇野餐

秋涼最好嘅活動當然係去郊外玩啦
今日瞓醒便執齊裝備出發去北潭涌
煮個麵煲個啡嘆一嘆
然後玩吓支360攝影機
買咗幾個月都未用過
原本諗住買去暑假東北之旅用
可惜最後有突發事件所以冇去
今天先真正玩吓支 cam
其實拍出嚟嘅質素就一般
後期製作都比較麻煩
不過呢⋯⋯
一支 cam 兩面鏡一個 shot 就拍到 360 度角
所以基本上唔洗理角度
拍完之後先慢慢執就得
好難界定好用定唔好用
不過我就覺得幾好
因為乜都拍低先
之後執唔執用唔用都之後先諗
尤其是去滑雪果啲片
電子防震加前後左右都一次過拍到
真係一個好設計

山竹過後仍然有好多樹木倒塌未清理
沿途好多燒烤場都封閉未開得番
有啲連根拔起見到都覺得恐怖
望見咁嘅情景真係有點難過⋯⋯

始終都係心思思

雖然話某啲 app 係唔 support
但始終已經隔了兩代
冇理由停滯不前嘅
於是便開始搵最新版嘅 VMWare 同埋 Final Cut Pro
嘗試可唔可以夾得到
希望?兩日可以有測試結果啦

升級裝備

原本想 upgrade 埋個 macOS 上去 10.14 Mojave
但測試時發現都係老問題
Final Cut Pro 同埋 VMWare 升咗上去就用唔到
所以都係決定唔升級了
用返原本個系統就算

不用返工的重陽節

終於成功爭取紅日假期可以真正放假
今日起身後便去了西貢食個早餐
再去 Moni Stand 嘆杯珈琲
跟著便返歸 hea 咗一天
放假感覺真好