週五

今個星期返一日又一日Training
然後返一日又放一日補假
今日又返一日之後就兩天週末假期
咁樣返工真係爽到爆
不過安穩生活唔知仲可以維持到幾耐呢?

終於攪返掂

今次算係好彩遇到個有良心嘅裝修師傅
雖然都攪咗幾日
不過都總算幫我哋執返好幅牆
而且又好彩我有 keep 到十年前用淨果啲油漆
油番落去又真係冇鴛鴦色
都算圓滿結束了

多災多難

真係鑊鑊新鮮鑊鑊甘
琴晚唔知點解會睇唔到
但瞓瞓吓發覺有嘢銀住隻腳
不過瞓緊又冇睇清楚
以為係女皇又跌咗啲耳環之類嘅嘢喺張床
點知瞓醒一望原來係粒石仔
於是即刻醒哂望望個天花板
又原好冇石屎剝落
再仔細檢查四週
發現牆身有個窿
好明顯係比隔離裝修鑽穿咗
見到咁嘅情況當堂著哂燈
即刻打比管理處搵人上嚟跟進
影哂相等佢同隔離了解
晏晝管理處打嚟話約埋隔離裝修師傅睇吓點攪
幸運地隔離裝修師傅又肯認數
話會幫我哋執返好佢
不過咁樣可能又要攪幾日
真係麻煩