是日假期加女皇壽晨
但公司缺人要OT一天
今天工作都好忙碌
基本上都冇停過手咁滯
忙到夠鐘便停手不幹收工
晚上先有時間同女皇慶祝
揀了一間食生蠔嘅餐廳
點了一打法國生蠔
一客龍蝦湯和一份羊架
生蠔尚算合格
但熟食表現就強差人意
整體評分屬於不會再來類
算係嘗試失敗
2018中秋節
今年中秋又落雨又見唔到個月光
聽日中秋假期重要開工添
所以都冇乜特別慶祝活動了
中秋迎月
今天仍是悠悠閒
起身後去了東港城飲個茶
然後行一陣就返歸
喺屋企無所事事地好忙碌
夜晚去了尖沙咀晚飯
無咩做過但好似好多嘢要做的一個週日
回家打邊爐
今天懶洋洋
瞓到點幾先起身
然後落街食個tea
跟著返屋企做吓家務
晚上回老家打邊爐
飲飽食醉又一天

