打完風後又過了五日
街道仍未完全恢復
很多倒塌樹木橫放在公園
但打工仔還是要默默上班工作
有人話返唔返工佢冇權管
有人話互相包容最適合香港
有人只管出席高鐵應酬
有人話搵佢出氣冇問題
有人龜縮冇出過聲
有人話冇得準時收工要投訴

Ghöz | SnGhome.UK
打完風後又過了五日
街道仍未完全恢復
很多倒塌樹木橫放在公園
但打工仔還是要默默上班工作
有人話返唔返工佢冇權管
有人話互相包容最適合香港
有人只管出席高鐵應酬
有人話搵佢出氣冇問題
有人龜縮冇出過聲
有人話冇得準時收工要投訴
今日隊長話我比同事投訴經常交接唔到
詳細情形又冇解釋我知
只是話美國西岸果兩條友不滿意我
要等我開工接手先可以收工
所以攪到佢哋遲收工
咁我係咪要比人燒春袋?
查實唔知幾時開始
佢哋變咗返西岸時間朝八晚五
即係香港時間十一至八
亦即係佢哋收八點接住我返八點
如果要拍手交更的話
一係冇嘢交接就最順利
如果唔係的話
一係就佢遲收工
一係就我早開工
咁先可以有重疊時間交待手尾
其實都明白佢哋遲收工會勞氣
但佢哋唔蝕底難道就要我蝕底?
講到尾又係十個煲得兩個蓋嘅問題
條 team 唔夠人又唔請人
編更果個又求鳩其
唔通我日日收工但下更未見人我又走去投訴咩?!
真係多鬼餘!
之前去唔成旅行嘅後續還未解決
根本上保險諸多刁難就預咗
但連香港快運呢間航空公司都不知所謂
都唔好話要佢退錢喇
只係要張証明不會退票都話做唔到
都唔知佢嘅難處係乜
睇嚟果幾千蚊都唔會 claim 到了
近日忙完一樣又一樣
好多突發事件應接不暇
之前取消旅行要claim保險仲未攪得掂
保儉果邊又話航行公司資料不足
航空公司就話已經提供所有資料
總之就兩邊將個波互相短傳打拉布
冒求令你冇得賠
今天已經個半月
都仲未得到一個滿意答覆
真係火都嚟撚埋?