十號超級颱風山竹

今朝九點便醒咗
起身見已經掛咗十號波
但外面好似又唔係咁勁咋喎
但當刷牙洗面後便開始感覺到外面轟轟聲
今次真係打到嚟喇
風聲加雨聲再加抽氣扇同埋度門嘅交響樂
全屋差不多隻隻窗都有滲水漏水
抹完一隻第二隻又濕哂
疲於奔命做救災工作
慶幸嘅係只是漏水沒有嚴重災難
睇電視同網上其他片
好多地方都災情嚴重
睇見都覺得好恐怖
今次個風真係感覺到颱風嘅可怕
以前細個唔識驚以為多日假期
到今日自己東奔西跑便知道唔簡單

風力最勁應該係十點至一點嘅時候
客廳隻窗同書房隻窗可能食到應
啲水彭彭聲咁噴
過咗之後災情放緩
窗邊亦都冇漏水漏得咁誇張
救援工作都可以放下改為清潔工作了
不過今次發覺屋企防漏要加強維護
廚房隻抽氣扇差啲被吹毀
等好天之後要換過隻新嘅先得喇

混亂至極

今朝瞓瞓吓比人 call 醒咗
話我今日要 on duty
明明琴日收工都冇人通知我
但突然未瞓醒就有人話輪到我開工
究竟發生乜事?
係咪國之將亡必有妖孽
唔夠人又唔請人
Cover 唔到 7 x 24 又夾硬嚟
今次真係要睇吓邊個命硬要鬥長命了

毛啦啦冇咗日假期
聽日又話山竹殺到
即係今個週末都唔洗諗節目了

颶風來襲

今次呢個颱風好似好勁咁
天文台預測星期日先打到嚟
但前日啲航空公司已經開始取消星期日航班
今日去超市都好多嘢已經被搶購一空

個陣象真係唔野小
平時香港人聽到打風只會諗多日假期
但今次就好似打仗咁
唔通發現咗李氏力牆已經徹退咗?

新 iPhone 又嚟喇

又過一年
又到咗出新款 iPhone 嘅季節
不過同上年一樣
新嘅 iPhone 吸引唔到我
只是更新了一點硬件
沒有特別吸引的新功能
最大問題係好貴
現在用緊 iPhone7 plus
操作正常使用感覺良好
相對比新機沒有特別嘢需要 upgrade
所以我都係繼續用舊機算喇