今日突然又屎忽痕想將隻VM搬去NAS入面行
不過隻NAS唔夠RAM
琴日都去咗黃金走一轉
但呢期啲RAM都幾貴所以冇買到
但又想試吓有冇得諗
所以就攪咗成日
起到隻Win7測試
試完都係覺得要加咗RAM先有得攪
今晚食自己
女皇今晚有約
所以是晚休息唔需要煮飯
於是收工走咗去黃金行咗陣
但呢家腦場都已經唔同哂
真正賣砌機嘢都唔多
不過都係人山人海
行咗個圈便去食個潤牛麵
好耐冇去今次又加咗價
不過味道都保持到
食飽便走去試吓坐214返屋企
七點上車七點十落車
感覺又唔算坐好耐嘅
返到屋企又執吓英國啲相
最後工序加番支掃把
英國旅行嘅相正式攪掂
時晴時雨星期三
天氣不穩定
但又唔係打風
落一陣雨又出吓太陽
冇乜特別的一天
甲子園閉幕
斬吓眼又過咗兩星期有多
甲子園都打到今天決賽了
但決賽兩隊實力都有差距
最終桐蔭大比數勝出兼第二次春夏連霸
金足農雖然輸了
但相信今年夏天燃燒過的青春
都會係今生寶貴的回憶

