話就話係 Knowledge Share
但上完都唔知上過乜
不過當係放半天假抖吓都好嘅
舊同事飯聚
好耐冇攪過同事聚會了
今晚難得坐埋食飯吹吓水
講吓近況傾吓傾吓又一晚
三號風球
今朝起身便三號風球
不過直到收工仍然都係三號波
時晴時雨唔知會唔會掛八號波呢?
星期一
睇嚟又有人辭職了
已經唔夠人嘅情況下會更加唔夠人
究竟最後會變成點呢?

Ghöz | SnGhome.UK
話就話係 Knowledge Share
但上完都唔知上過乜
不過當係放半天假抖吓都好嘅
好耐冇攪過同事聚會了
今晚難得坐埋食飯吹吓水
講吓近況傾吓傾吓又一晚
今朝起身便三號風球
不過直到收工仍然都係三號波
時晴時雨唔知會唔會掛八號波呢?
睇嚟又有人辭職了
已經唔夠人嘅情況下會更加唔夠人
究竟最後會變成點呢?