放工後專登去買條褲準備喪禮
但原來今天著的那對鞋
同樣是為喪禮而買的
近幾年都出席了很多這種儀式
傷痛是必然有的
不過悲傷過後仍然要繼續向前走
到某一天又會重聚的
生活艱難
下期六千萬
如果可以退休就爽了
公司仍然動盪不安
暫時好似好平靜
但暗地裡隨時翻天覆地
究竟幾時先可以安安樂樂享受生活呢?
星期一嘅樣
今日好似好唔夠瞓
成日都頭暈暈咁
到收工先開始醒返啲
夏季甲子園開幕
第100會夏季甲子園
上年以為會去大阪入場觀看
但始終都係未能成事
只能上網睇
世事往往不能預算
但求無愧於心

