琴晚差不多通宵睇波
今朝萬分不願地起身返工
成個人暈暈哋喪屍mode
呢家真係唔㩒捱
好在嚟緊兩晚冇波打
可以抖兩晚
星期五繼續八強戰
殺入八強
雖然係凌晨兩點
但恐怕今晚唔睇今屆就冇機會睇了
所以今晚策略係放棄頭場
食飽晚飯就上床瞓覺
較好鬧鐘兩點起身睇波
好耐冇試過半夜起身睇波了
一嚟年紀問題捱唔到夜
二嚟近年對足球已經興趣大減
不過既然英格蘭今年有機會
當然要支持吓啦
場波兩隊都快上快落
英格蘭領先之下
補時先被追平要打加時
最後要互射十二碼分高下
卒之驚濤駭浪下晉級八強
不枉我捱眼瞓睇哂全場
回歸假期工作日
琴晚又爆一場大冷門
俄羅斯射十二碼贏西班牙晉級
下線已經冇哂熱門球隊
英格蘭生生性性應該可以入決賽喇呱
七一腸胃炎
唔知係咪食得太多海鮮
今天有輕微腸胃炎症狀
痾咗一次之後成日呆呆滯滯
希望抖吓冇事啦

