好耐冇去紅館睇演唱會了
今晚終於等到睇 Gin Lee
雖然唔係好熟識她的歌
但當聽到她唱的時候又會記起曾經聽過喎
不過都係唔知歌名啦
總括嚟講 Gin Lee 係唱得嘅
只係欠缺一點多元化
如果有點勁歌熱舞會更加精彩啦
今晚去咗睇演唱會所以冇睇英格蘭
所以英軍冇我黑住便可以大開殺戒贏六個一皮
認真唔嘢少
如果keep住個氣勢
下場對比利時就好睇了

Ghöz | SnGhome.UK
好耐冇去紅館睇演唱會了
今晚終於等到睇 Gin Lee
雖然唔係好熟識她的歌
但當聽到她唱的時候又會記起曾經聽過喎
不過都係唔知歌名啦
總括嚟講 Gin Lee 係唱得嘅
只係欠缺一點多元化
如果有點勁歌熱舞會更加精彩啦
今晚去咗睇演唱會所以冇睇英格蘭
所以英軍冇我黑住便可以大開殺戒贏六個一皮
認真唔嘢少
如果keep住個氣勢
下場對比利時就好睇了
今天成日都落著雨
有時仲好大雨添
今日起身後便去探病
之後食個 tea 先返屋企
夜晚喺屋企睇住波打邊爐
一氣呵成睇三場波非常滿足
又到星期五
今晚又輪到巴西
整場都狂攻哥斯達黎加
但九十分鐘都攻唔入
不過進入補時階段才入兩球
終於打開今屆勝利之門
今屆場場有波入
未試過零比零
入波都算多了
今天返工時又壞lift
仲要有人被困
三日唔埋兩日又壞一壞
真係有點擔心