今天成日都落著雨
有時仲好大雨添
今日起身後便去探病
之後食個 tea 先返屋企
夜晚喺屋企睇住波打邊爐
一氣呵成睇三場波非常滿足
狂風暴雨星期五
又到星期五
今晚又輪到巴西
整場都狂攻哥斯達黎加
但九十分鐘都攻唔入
不過進入補時階段才入兩球
終於打開今屆勝利之門
世杯月
今屆場場有波入
未試過零比零
入波都算多了
今天返工時又壞lift
仲要有人被困
三日唔埋兩日又壞一壞
真係有點擔心
C7 又入波
每晚睇世界杯已經成為日常
今屆時間都幾好
晚晚 VIU TV 都會播八點果場
睇完等一粒鐘又繼續上網睇十一點果場
不過通常睇睇吓都會瞓著咗⋯⋯

