每晚睇世界杯已經成為日常
今屆時間都幾好
晚晚 VIU TV 都會播八點果場
睇完等一粒鐘又繼續上網睇十一點果場
不過通常睇睇吓都會瞓著咗⋯⋯
咁就打咗十六場
話咁快就打咗六晚
今晚最後一組都開波了
全部卅二支球隊都先後出場
今屆都冇邊支球隊有霸氣
淨係知沙地係魚腩
同埋啲波都流流哋好假
完全係商業化味道
所以都係睇吓玩吓便算
無謂太認真
端午節2018
是日端午節假期
不過要開工⋯⋯
琴晚睇巴西被瑞士逼和
跟住瞓三粒幾鐘便起身開工
世杯期間應該都會維持咁嘅狀態
今天 hea 住做
捱吓捱吓便收工
今晚三場
頭場瑞典對南韓
第二場比利時對巴拿馬
尾場英格蘭對突尼西亞
聽朝應該又係喪屍mode返工了
Ocean’s Eight
卒之琴晚都係冇起身睇波
年紀大咗真係熱情冇咁高漲
今朝瞓到十一點幾先醒
跟住起身便去探病
然後便去九展睇場戲
近排睇好多戲
呢套比較失色
唔係唔好睇
但有比較下便給比下去了
睇完戲便去阿妹屋企晚飯
慶祝父親節加端午節
一家人開開心心吃晚飯又一晚

