睇波唔賭波?睇嚟幹什麼!

世界杯正式開始了
每晚三場玩兩個禮拜
好彩嘅係開波時間都幾好
頭場八點第二場十一點尾場兩點
睇完四點瞓到三粒鐘又起身返工
不過問題係唔係場場波都有得睇
VIU TV 只播少部份
其他場次想睇就要自己諗方法了

開波

2018 俄羅斯世界杯今晚揭幕
記得八年前南非世界杯
只得有線有得睇
每晚成棚人上我屋企睇波
晚晚睇到三四點先散場
好鬼熱鬧

但往事只能回味
又有幾多人記得
鬼屋曾經招呼過當年的世界杯

活在當下

只能夠說
每個時代都有繁榮也會衰竭
享受過興盛年代
但總會有衰退一刻
不幸的是歡樂時光很短暫
現正慢慢步進滅亡階段⋯⋯