又到星期一
又要開始工作一星期
又要捱五日先有得抖了
朱羅紀世界2
當年睇第一集已經覺得好好睇
但第二集開始走下坡
第三集直頭冇入戲院睇
嚟到廿幾年後的朱羅紀世界
感覺又好咗喎
可能係緬懷過去加咗分
雖然係新瓶舊酒
但都帶給我一陣的歡樂和舊屎嘅感覺
今日睇最新一集
明知都係啲人跑嚟跑去比恐龍追
不過都係會走去睇嘅
就好似星球大戰一樣
點都會追落去
今集都幾緊張刺激
作為娛樂片比足娛樂
算係不過不失啦
週末工程要改期
本來諗住換個廁所洗手盤去水塞組件
不過拆開咗先發覺冇喉鉗去鬆開佢
所以都係冇得攪
等買把鉗返嚟先再玩過
歲月
近排又沉迷喺隻recalbox
想玩返啲舊game
不過發覺有啲舊game用recalbox係玩唔到嘅
同時又發現
原來我想玩嘅game已經係廿幾卅年前嘅產物
歲月神偷真係好恐怖
不知不覺間原來已經走到半路⋯⋯

