大人永遠只會認為細路在攪事
點解唔去認真聽聽他們的心聲
係維護尊嚴?要緊握權力?
害怕失去?唔想改變?
週日日常
最近經常開車去的地方是靈實
廿年前阿爺都曾經住過一排嘅療養院
感覺上和廿年前冇乜分別
只是從前坐小巴入去
現在自己開車入去
探完病去了新都城食lunch
然後回家做吓家務玩吓玩具
晚上再去游水
Hea游十個塘便去食晚餐
兩日假期好似冇乜嘢做過咁又過去了
炎熱星期六
酷熱的週末
最好就係乜都唔洗做
坐定定喺屋企嘆冷氣
可惜現實係要勞動⋯⋯
輕鬆星期五
放假前夕輕鬆吓
去了尖沙咀食個豐富晚餐
然後行吓街
準備迎接沒有節目安排的週末假期

