進入炎夏

未到端午節已經日日卅幾度
日日都曬到 hi hi
充滿陽光冇雨落
返到屋企入屋果一刻真係好似入咗個焗爐咁
熱到爆炸

好熱

天氣熱到一個點
就連食 lunch 都唔想行咁遠
食飽就快步返 office 涼冷氣

2018下水禮

天氣咁熱最好嘅活動都係去游水
今晚終於開季落水了
近排條腰都唔多妥
應該都係缺乏運動
希望勤啲郁吓
對身體有幫助啦

Han Solo

將會連續幾星期都有想睇嘅電影上映
今週係星戰系列嘅 Han Solo 外傳
抱著粉絲心態唔好睇都要入場睇
但睇完又覺得 Okay 喎
劇情節奏都過得去
唯一美中不足係冇星戰特有的激光劍打鬥
不過對粉絲嚟講係一定覺得好睇嘅