Ghöz | SnGhome.UK
日子一日一日咁過 喺公司漫無目的咁穿膠花 唯一精神寄托 係等出糧等放假等出發去旅行
未到端午節已經日日卅幾度 日日都曬到 hi hi 充滿陽光冇雨落 返到屋企入屋果一刻真係好似入咗個焗爐咁 熱到爆炸
天氣熱到一個點 就連食 lunch 都唔想行咁遠 食飽就快步返 office 涼冷氣
天氣咁熱最好嘅活動都係去游水 今晚終於開季落水了 近排條腰都唔多妥 應該都係缺乏運動 希望勤啲郁吓 對身體有幫助啦