週五夜

本來想打邊爐
但好似好熱
又想食串燒
好似都係好熱
卒之都係羊架沙律加白酒青口
簡單又一餐

酷熱天氣

天氣開始炎熱
每天起身離開間冷氣睡房
便感覺間屋好似焗爐一樣
如果停電冇冷氣
真係可能要租酒店住一晚先瞓得到⋯⋯

網站瘦身

這個網站伺服器用了超過一年
大至上都冇乜大問題
但近日開始upload旅行照片
發覺長久下去啲 full size 照片都幾嘥位
於是今日嘗試將照片壓縮處理
將果啲用單反影嘅相不影響大小之下縮小容量
測試結果成功
將原本四百幾mb嘅相縮小到四十幾mb
效果都幾滿意

街霸回憶

今日上網摷返啲街霸系列嘅rom
原來都冇拳皇出得咁多咁密
其實我都只係玩到街霸2後期嘅十二人版本
之後嘅街霸2十六人版好似都冇乜玩過
再之後果啲 Zero 1 2 3 基本上都只係聽過吓
當期時都已經好少會入機鋪打機了
然後再出嘅街霸III IV V根本上冇見過冇玩過
但最近見到街霸figures又忍唔住買嚟玩吓
畢竟阿隆阿Ken春麗都係我嘅成長一部份
所以近排又忽然想玩吓街霸
就好似好耐冇約老友打機一樣
一開街霸果個熟悉又陌生嘅畫面
果種熱情熱血立時擁上心頭
但是⋯⋯人過四十
望著個畫面拎著支手掣
只能單打對電腦
仲要兩round被KO
不禁有點唏噓又帶點無奈⋯⋯