2018母親節

今日星期日都要開工
搵食越來越艱難
人手不足但又要維持質素
聽落都非常茅盾

收工後和外家吃母親節晚飯
今年的母親節便是這樣渡過

休養星期六

近排都經常病
可能年紀大又可能病菌勁
問過醫生
佢建議每年打返支流感針預防吓
但我又好怕打針⋯⋯

今日都冇咩節目
在家中做吓家務
休養生息
下晝去靈實探病
之後去德福食個晚飯
然後便回家煲場戲
咁又一天了

藥到病除

食咗幾次藥加上琴日瞓咗成日
今日已經好返好多喇
不過食藥後就勁眼瞓
成個人都呆呆滯滯
今晚都係早啲瞓了

上呼吸道感染

潛伏咗大半個星期
個感冒終於爆發出嚟了
成個人暈吓暈吓
條腰骨乸住乸住
喉嚨勁唔舒服
所以都係要大腳抽射
睇完醫生食咗藥
瞓咗成日便好多了