休養星期六

近排都經常病
可能年紀大又可能病菌勁
問過醫生
佢建議每年打返支流感針預防吓
但我又好怕打針⋯⋯

今日都冇咩節目
在家中做吓家務
休養生息
下晝去靈實探病
之後去德福食個晚飯
然後便回家煲場戲
咁又一天了

藥到病除

食咗幾次藥加上琴日瞓咗成日
今日已經好返好多喇
不過食藥後就勁眼瞓
成個人都呆呆滯滯
今晚都係早啲瞓了

上呼吸道感染

潛伏咗大半個星期
個感冒終於爆發出嚟了
成個人暈吓暈吓
條腰骨乸住乸住
喉嚨勁唔舒服
所以都係要大腳抽射
睇完醫生食咗藥
瞓咗成日便好多了

他朝君體也相同

今天非常忙碌
有客死咗好多台機要倒backup
最慘仲要係CDP
成間公司得一個識做
原因係以前公司收購其他公司嘅死剩種
正正就是昨天的你今天的我
睇見咁嘅情況
心中一種感覺不其然湧起
安穩日子仲有幾耐⋯⋯