近排都經常病
可能年紀大又可能病菌勁
問過醫生
佢建議每年打返支流感針預防吓
但我又好怕打針⋯⋯
今日都冇咩節目
在家中做吓家務
休養生息
下晝去靈實探病
之後去德福食個晚飯
然後便回家煲場戲
咁又一天了

Ghöz | SnGhome.UK
近排都經常病
可能年紀大又可能病菌勁
問過醫生
佢建議每年打返支流感針預防吓
但我又好怕打針⋯⋯
今日都冇咩節目
在家中做吓家務
休養生息
下晝去靈實探病
之後去德福食個晚飯
然後便回家煲場戲
咁又一天了
食咗幾次藥加上琴日瞓咗成日
今日已經好返好多喇
不過食藥後就勁眼瞓
成個人都呆呆滯滯
今晚都係早啲瞓了
潛伏咗大半個星期
個感冒終於爆發出嚟了
成個人暈吓暈吓
條腰骨乸住乸住
喉嚨勁唔舒服
所以都係要大腳抽射
睇完醫生食咗藥
瞓咗成日便好多了
今天非常忙碌
有客死咗好多台機要倒backup
最慘仲要係CDP
成間公司得一個識做
原因係以前公司收購其他公司嘅死剩種
正正就是昨天的你今天的我
睇見咁嘅情況
心中一種感覺不其然湧起
安穩日子仲有幾耐⋯⋯