又要再執過

本來英倫之旅啲相執到第七日
但突然又收到多一部機嘅相
於是又要加返果批相入去
又要重頭編排一次了⋯⋯

又壞笠

三日唔埋又壞兩次咁
舊樓最可怕嘅事之一
莫過於壞笠要行樓梯
雖則話以前都係咁行
但年紀大咗體重增加
行多幾步都有點吃力
希望今次好快整返啦

大掃除星期日

琴晚估唔到玩到好盡興
食完晚飯再去唱K
十點幾開始唱到四點幾先走
最後仲要係依依不捨咁離開
返到屋企排隊沖涼
攪掂瞓落床時已經開始天光了
不過大家都好好瞓
瞓到十一點幾先起身
然後又再去返 Mega Box 飲茶
飲完茶差不多三點先散水
返到屋企便要開始清理作業
吸塵拖地執拾換床單被袋
攪咗三粒鐘之後間屋乾淨哂
打掃完畢又肚餓
於是又開車去新都城食個越南菜
食飽再去百佳入貨
之後便歸家晚安了

無限挑戰星期六

今日終於都去咗睇復仇者無限挑戰
一如預料劇情都係打打打
雖然如此但都係會睇嘅
睇完後去了和朋友晚餐
飯後再去了唱K
今晚唔知玩到幾點呢?