潛伏咗大半個星期
個感冒終於爆發出嚟了
成個人暈吓暈吓
條腰骨乸住乸住
喉嚨勁唔舒服
所以都係要大腳抽射
睇完醫生食咗藥
瞓咗成日便好多了
他朝君體也相同
今天非常忙碌
有客死咗好多台機要倒backup
最慘仲要係CDP
成間公司得一個識做
原因係以前公司收購其他公司嘅死剩種
正正就是昨天的你今天的我
睇見咁嘅情況
心中一種感覺不其然湧起
安穩日子仲有幾耐⋯⋯
又要再執過
本來英倫之旅啲相執到第七日
但突然又收到多一部機嘅相
於是又要加返果批相入去
又要重頭編排一次了⋯⋯
又壞笠
三日唔埋又壞兩次咁
舊樓最可怕嘅事之一
莫過於壞笠要行樓梯
雖則話以前都係咁行
但年紀大咗體重增加
行多幾步都有點吃力
希望今次好快整返啦

