鏡頭測試

今晚又嚟屎忽痕
測試一吓支超廣角鏡頭
買咗返嚟都已經五年
起初覺得都唔錯
但用用吓發覺唔夠 sharpness
可能熟習了部 D800
高像素之下自己又可以用盡部D800嘅效能
加上近嚟都係影玩具多啲
超廣角真係用唔到
漸漸地少用了這支鏡頭
不過之前睇 YouTube 嘅膠攝現場
學識咗點樣測試一支鏡頭嘅最好質素嘅光圈值
於是又玩吓呢支鏡
經測試後發覺支鏡又差唔哂嘅
但一定要有足夠光源之下先能夠發揮十足狀態
所以都係怪自己年少無知輸經驗
一味淨係聽老豆話要夠wide又要光圈夠大
自己又唔識奇實自己係想影什麼
攪到白白浪費了一支鏡頭唔懂去好好使用
好在呢家終於摸索到自己嘅方向
知道每支鏡頭嘅特性
好好發揮每支鏡唔會獨坐防潮櫃

跟進事情

今日抽起條筋
又攪吓嚟緊旅行嘅準備事宜
租車公司果度隔好價
都係豐田租車比NipponRentaCar平少少
所以取消一間又book回一間
慳咗七千幾yen
都成幾舊水港紙呀
之後跟手book埋WiFi蛋
預早book又慳咗啲
租十三日都只係百二蚊真係抵到爛
餘下要處理嘅事務就係買旅遊保
然後便等待出發了

五一勞動

無驚無險又捱過一個OT日
真係過得一日得一日⋯⋯
有諗過搵工
亦都有留意市場動態
但明知出面一樣風高浪急
貿然抱返個身出去可能粉身碎骨
咁不如一動不如一靜
騎牛搵馬又好
靜觀其變亦好
睇吓喺度可以安穩幾耐得幾耐啦