五一勞動

無驚無險又捱過一個OT日
真係過得一日得一日⋯⋯
有諗過搵工
亦都有留意市場動態
但明知出面一樣風高浪急
貿然抱返個身出去可能粉身碎骨
咁不如一動不如一靜
騎牛搵馬又好
靜觀其變亦好
睇吓喺度可以安穩幾耐得幾耐啦

拜山

今天去拜山
唔知點解都已經將近水尾
但仍然勁多人
好彩嘅係都仲可以揸車入埋去
一如往常程序
完成後便解散
拜完山後去咗洗車加食個 tea
然後返屋企做吓家務
執吓相休息吓
晚上再去大本型食個晚飯
咁又過咗週末假期了

週末.樓契.運動.聯誼

今天準備了很多節目
首先去尖沙咀律師樓攪樓契手續
正式開始斷尾擁有返層樓嘅樓契
不過都要攪兩三個月
預計暑假旅行前可以完成所有程序
然後開心地去旅行啦
攪完層樓嘅事務後
便去打個壁波
今次約埋其他朋友一齊打
每人打十分鐘左右
汗都唔洗出⋯⋯
夜晚就去了朋友家中大食會
飲飲食食又一晚