五一勞動

無驚無險又捱過一個OT日
真係過得一日得一日⋯⋯
有諗過搵工
亦都有留意市場動態
但明知出面一樣風高浪急
貿然抱返個身出去可能粉身碎骨
咁不如一動不如一靜
騎牛搵馬又好
靜觀其變亦好
睇吓喺度可以安穩幾耐得幾耐啦

拜山

今天去拜山
唔知點解都已經將近水尾
但仍然勁多人
好彩嘅係都仲可以揸車入埋去
一如往常程序
完成後便解散
拜完山後去咗洗車加食個 tea
然後返屋企做吓家務
執吓相休息吓
晚上再去大本型食個晚飯
咁又過咗週末假期了