近排多咗紅日開工
所以自然多咗平日補假
今日瞓到十點幾
起身食個早餐
然後出旺角攞張歡樂卡
之後四圍遊蕩睇吓玩具
行到攰就搭車返歸
返到大本型再食個下午茶
買埋餸便返屋企
開箱玩吓玩具影吓相
咁又消耗了一天假期了
下週再會
今個星期返四日工
明天例假加星期六日連放三日
可以抖抖了
日圓回落
近幾天啲Yen開始跌返少少
但都未到我哋上次大手入貨嘅價位
不過應該仲有向下調整嘅空間
未入嘅可以入住啲先
大把喺手就可以抱觀望態度睇定啲
希望到七月尾出發可以再低啲啦
本土文化
今朝返工見到咁嘅畫面
心諗其實佢係真冇留意定扮睇唔到呢?
不過有時候讓位比有需要人事係冇特定標準的
你真係唔會知佢係真大肚定係堅大肚腩⋯⋯
多事讓錯位有時仲會比大媽鬧添
久而久之做成香港獨特文化
多一事不如少一事
有事記得拍片好過call警察
日圓好似回落
暑假去日本東北唔知會唔會跌穿七算呢?


