今天準備了很多節目
首先去尖沙咀律師樓攪樓契手續
正式開始斷尾擁有返層樓嘅樓契
不過都要攪兩三個月
預計暑假旅行前可以完成所有程序
然後開心地去旅行啦
攪完層樓嘅事務後
便去打個壁波
今次約埋其他朋友一齊打
每人打十分鐘左右
汗都唔洗出⋯⋯
夜晚就去了朋友家中大食會
飲飲食食又一晚
補假週五
近排多咗紅日開工
所以自然多咗平日補假
今日瞓到十點幾
起身食個早餐
然後出旺角攞張歡樂卡
之後四圍遊蕩睇吓玩具
行到攰就搭車返歸
返到大本型再食個下午茶
買埋餸便返屋企
開箱玩吓玩具影吓相
咁又消耗了一天假期了
下週再會
今個星期返四日工
明天例假加星期六日連放三日
可以抖抖了
日圓回落
近幾天啲Yen開始跌返少少
但都未到我哋上次大手入貨嘅價位
不過應該仲有向下調整嘅空間
未入嘅可以入住啲先
大把喺手就可以抱觀望態度睇定啲
希望到七月尾出發可以再低啲啦

