要記錄吓
上次去銀行問
條友叫我去律師樓攪
最近開始的起心肝攪層樓嘅尾數
於是打去律師樓問
約咗今個星期六去攪
不過律師樓都有提及可以去銀行填紙申請
所以今日又走去銀行問多次
今次果位小姐就細心啲喇
比咗張表格我同叫我打表格個電話
問專門攪樓宇按揭嘅部門會清楚啲
於是我又打果個電話去問
最後得出個答案係都要搵律師樓攪
完⋯⋯
簡單星期天
星期日
在家中休養生息
聽聽唱片
打掃屋企
晚上煮個晚餐
看場好戲
簡單生活已經足夠
週末遊車河
沒有特別安排
隨便去了科學園食個 brunch
然後去西貢飲杯珈琲
順手入咗隻安全地帶V嘅黑膠
跟著返屋企聽歌
晚上返外家吃晚飯
簡簡單單的生活
就是最滿足
隨緣搵食星期五
今晚收工後去咗尖沙咀行街食飯
無意中又搵到間餐廳幾好食
價錢適中服務唔錯食物亦都好好味
呢間真係值得再幫襯

