得個且個

每日返工都好似等死咁
完全冇目標冇方向
好似迷失咗又就嚟沉船咁
真係又徬徨又恐怖

老友今日生日
Sent 個訊息問候吓
同證實咗佢移咗民去美國了
也難怪嘅
今時今日
有得走有能力走都應該走
冇理由留下來攬炒丫
唔為自己都要顧及啲細嘅
祝你喺果邊生活愉快
順順利利啦

發掘潛能底線

隻NAS嘅潛力有好大發展空間
今晚試咗直出 Apple TV 播旅行原片
初時都未摸到可以點射出個電視
但後嚟摸吓摸吓就Okay了
相比起舊果隻真係夯好多
播片亦都可接受的暢順
遲吓煲耐啲再加Ram行VM試吓
得嘅話就真係一機旁身世界通行了

埋頭苦幹

去完旅行後的兩個月
才正式開始執相
頭兩三日都比較輕鬆
兩個人三部機
都可以好快校啱啲時間軸
但往後果啲就會比較困難喇
不過現今個個都用iPhone影相拍片
而個iPhone本身會自動校啱個時差
所以問題都冇以前咁煩
不過⋯⋯
其實最大問題係好難收返齊啲相⋯⋯