執相前先執個嘜頭

之前因爲要upgrade隻NAS
所以拖咗成個月之後
家吓先又再繼續執去英國旅行嘅照片
相比起去滑雪啲相
今次英倫之旅又係一個艱鉅任務
之前去滑雪成個旅程夾埋都只係一百四十幾張相
但去英國之旅頭一日已經二百幾幅
真係滑雪同真旅行分別好大
不過執相都係一種樂趣
每次睇返旅行嘅照片
每段回憶又再湧上心頭
睇返啲相好似又再去多一次咁開心
而且呢兩日成功學識用PS’退地‘
日後要執相整logo或水印都方便好多了

又到星期五

又捱過一星期
仲可以走幾遠呢?

這個農歷新年滑雪團
無論日期時間地點都天衣無縫
但係一樣係就唔到⋯⋯
不過反而覺得更加好
可以避開新年旺季附加費
兩個人來回條數差成皮嘢
慳慳埋埋走多轉短程都唔錯喎

仍然勇猛

部 D800 用咗接近五年
快門都未過二萬
其實係用得多定少呢?

去過澳洲、台南、紐西蘭、關西同埋挪威
初時唔識用到現在都摸熟部機了
影出嚟嘅相非常滿意冇投訴
性能依然強勁根本冇必要更換
唯一係因為屎忽痕見同級 SONY A7RIII 比佢輕同細
所以先心郁郁⋯⋯
但新機價要二萬幾同埋要換過哂啲鏡頭
即時簫叔叔響起退堂鼓
都係繼續用 D800 啦

今晚發生了件奇怪嘅事
想開始執相(其實之前開始咗但又停咗換NAS)
發現之前已經執好放咗喺隻 NAS 嘅相
有個 folder 入面唔見咗大部份嘅相
都幾驚吓以為錯手 delete 咗
即刻搵吓有冇 backup
好彩平時 light room 嘅相就唔會 backup 去硬碟
但咁啱?個 folder 又有喎
於是又抄返入去隻 NAS 啦
奇怪嘅事程就發生了
明明唔見咗嘅相毛啦啦又出現番
真係唔知發生乜事
等我攪咗大半晚攪到夜一夜
抄嚟抄去但原來明明已經喺個 folder 入面
點解我初時只見到四百幾張相
但原原本本二千幾張相本身就喺度
點解我會見唔到嘅呢?
真係好奇怪要記錄吓