每晚都攪到深夜
不過都係做自己想做嘅事
總好過做啲做完等於冇做嘅事
吃力不討好嘅嘢都係盡量少做
無謂自討苦吃


Ghöz | SnGhome.UK
每晚都攪到深夜
不過都係做自己想做嘅事
總好過做啲做完等於冇做嘅事
吃力不討好嘅嘢都係盡量少做
無謂自討苦吃

隻新 NAS 煲咗兩日
大致上都冇乜大問題
之前一直都用緊同廠嘅 TS-410
所以都好快摸上手
但有啲新功能要揣摩一吓
同埋都開始將data由舊機搬去新機
過程應該都需時數天至幾週
希望可以順利轉移啦
今日收工拿拿臨走去深水埗換過隻碟
返到屋企第一時間插返入去隻新NAS試吓
好彩今次冇 error 喇
今晚主要測試唔同 RAID group 嘅 performance
得到結論係 RAID10 的確比 RAID5 好少少
但使用率就輸比RAID5
RAID10只可用50%但RAID5就可用到75%
兩者效能唔差得多當然揀個用到多啲位嘅RAID5啦
本來心儀目標係 TS-451+
但原來同較新嘅型號 TS-453A 只差四百幾蚊
對比傳送速度就快咗一陪
卒之襯今晚得閒就去高登托咗返屋企喇
與此同時把心一橫買埋四隻 4TB 硬碟
返到屋企裝好便開機測試
淨係login都已經感覺爽好多
不過近嚟應該行緊衰運
四隻硬碟之中其中一隻中獎
起好個 RAID group 已經出 warning
測試途中直頭變 error 要換碟
所以都未試真部新 NAS
聽晚收工又要走一轉高登了⋯⋯