其實一直都有個小念頭
想轉會用 Sony A7
但最大難關係所有鏡頭同閃光燈都要換過哂
簡單講即係砍掉重練
二嚟價錢都真係一望便會響起退堂鼓
不過去完今次旅行之後
感覺現役中的 D800 確係好重
體積又比較大
攜帶的確係有點辛苦
再加上用 iPhone 拍出嚟嘅質素都相當接近
所以個小念頭又再蠢蠢欲動
雖然如此
去除重量因素後
D800都仲係十分勇猛
拍出嚟嘅質素非常滿意的
旅行後期工程
今晚開始執英國旅行照片
十四天行程嚟講每晚執一天
估計都要攪三個星期才可完成
希望盡量五月前可以攪掂啦
終於攪掂
今日終於都完結返英倫旅行嘅日誌
由於今次旅行都幾深刻印象
所以憑著啲相已經可以諗返當時嘅情景
十四日都有點難忘回憶
咁多次旅行如果要數頭三甲確係有點難選擇
但如果五強呢?
都係有點難取捨
所以都係唔好分次序最好
跟著落嚟便要開始執相了
又係另一項長遠作戰
求突破
工作上步入死胡同
完全無法投入
原因好簡單
冇前途嘅情況
邊個仲會賣力⋯⋯

