今日要記錄的是:
可能係最後一次去上EMC嘅trainning
今日唔喺公司就大大鑊
美國果邊有隻DD瓜柴
backup暫停服務一晚
合併後多咗個老闆嘅老闆嘅老闆
今朝攪咗個 Town Hall Meeting
仲講明要用 zoom 面對面見到個衰樣
架構複雜咗又未知會變成點
屋企大廈部 lift 仲未整好
可能仲要繼續行樓梯多幾日

Ghöz | SnGhome.UK
今日要記錄的是:
可能係最後一次去上EMC嘅trainning
今日唔喺公司就大大鑊
美國果邊有隻DD瓜柴
backup暫停服務一晚
合併後多咗個老闆嘅老闆嘅老闆
今朝攪咗個 Town Hall Meeting
仲講明要用 zoom 面對面見到個衰樣
架構複雜咗又未知會變成點
屋企大廈部 lift 仲未整好
可能仲要繼續行樓梯多幾日
公司今日攪咗個什麼 2018 Kick Off
講吓嚟緊合併(被吞併)後嘅公司方向
可惜我冇得去
要留守崗位做飛⋯⋯
部lift仲未整好
今天又要行八層落樓返工
收工又再行八層樓梯返上屋企
車位下個月又加兩舊
但 you have no choice⋯⋯
公司被收購已經三個幾月
合併程序進行中
前途一遍迷霧
架構不明朗非常混亂
感覺做得一日得一日
幾時先會有啲好事發生呢?
舊樓嘅唔好處之一
係部升降機經常壞
今日落上落上行咗兩週天
心肺功能應該有強化了?