倒楣記錄

今日要記錄的是:

可能係最後一次去上EMC嘅trainning

今日唔喺公司就大大鑊
美國果邊有隻DD瓜柴
backup暫停服務一晚

合併後多咗個老闆嘅老闆嘅老闆
今朝攪咗個 Town Hall Meeting
仲講明要用 zoom 面對面見到個衰樣
架構複雜咗又未知會變成點

屋企大廈部 lift 仲未整好
可能仲要繼續行樓梯多幾日

生活

部lift仲未整好
今天又要行八層落樓返工
收工又再行八層樓梯返上屋企

車位下個月又加兩舊
但 you have no choice⋯⋯

公司被收購已經三個幾月
合併程序進行中
前途一遍迷霧
架構不明朗非常混亂
感覺做得一日得一日

幾時先會有啲好事發生呢?

又壞

舊樓嘅唔好處之一
係部升降機經常壞
今日落上落上行咗兩週天
心肺功能應該有強化了?